08 lipca 2011

Lektura na lato

Mam dla Was propozycję lektury na lato, moja prywatna recenzja tej pozycji pojawi się na blogu za jakiś czas, kiedy tylko uda mi się ją pochłonąć. Tym, co mnie w niej zaciekawiło jest przede wszystkim postać głównego bohatera, który łączy w sobie kryminalne zacięcie z kucharską pasją. Czuję z nim pokrewieństwo dusz jeszcze zanim otworzyłam książkę!
Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia spotu reklamującego książkę, oraz przeczytania krótkiego tekstu, którym Piotr Kofta opisał "Długi weekend" Wiktora Hagena:

"Komisarz Nemhauser, 36-letni policjant z wydziału kryminalnego warszawskiej policji, to gliniarz intelektualista, uważany przez swoich neandertalskich kolegów z firmy za ekscentryka. Gdybyż wiedzieli, czym komisarz zajmuje się po godzinach oprócz wychowywania temperamentnych bliźniaków... Otóż Nemhauser gotuje, choć tylko na gościnnych występach w knajpie swojego znajomego. To żadna ujma - ostatecznie Kurt Wallander był koneserem opery"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz